środa, 17 października 2018

Skrzynka wspomnień

Jakiś czas temu miałam okazję brać udział w baby shower i nie byłabym sobą, gdybym nie dała czegoś własnoręcznie robionego :). Skrzynka wspomnień na pamiątki z pierwszego okresu życia szkraba wydała mi się prezentem wręcz idealnym na taką okazję :).


Wyjątkowo z wyborem kolorystyki i motywu nie miałam problemu, ponieważ skrzynka to prezent dla właścicielki dziecięcych komód :).


Biel w odcieniu vintage i szaro-niebieska sowia rodzinka na gałęzi.


W środku nie mogło zabraknąć dedykacji i życzeń dla przyszłej Mamy :).


A ponieważ prezent był od kilku dziewczyn, w skrzynce znalazła się również pampersowa sowa (oczywiście handmade) i masa do zrobienia odcisków stópki i rączki maluszka :).


Chociaż baby shower nie jest zbyt popularne w Polsce, sama idea imprezki dla przyszłej mamy wydaje mi się bardzo fajnym pomysłem :). W końcu panowie mają pępkowe, więc przyszłej mamie też należy się chwila przyjemności w gronie koleżanek :). Buziaki
Udostępnij

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed by Blokotek. All rights reserved.