środa, 21 lutego 2018

Leśna skrzynia na skarby

Przyszedł czas, żeby pokazać Wam drugą skrzynię na dziecięce skarby. Tym razem w wersji chłopięcej, chociaż myślę, że niejednej dziewczynce taka kolorystyka też by się spodobała :).


Kolorem bazowym został turkus, którym została pokryta dolna część skrzyni. Stworzenie idealnego koloru to była świetna zabawa dla mnie :). Nawet nie jestem w stanie powiedzieć ile dokładnie barw zmieszałam, żeby uzyskać turkus, który ostatecznie znalazł się na skrzyni, ale było warto :).


Wieczko zyskało kolor szary, co w moim przypadku chyba nie jest dużym zaskoczeniem :).


Podobnie jak w przypadku różowej skrzyni, tak i tutaj drzewo i liście są ręcznie malowane.


Motyw przewodni? Oczywiście sowy :). Wybrałam rodzinkę bardzo kolorowych ptaszków. Tutaj również nie obyło się bez małego liftingu sówek. Dodałam im trochę barw od siebie :).


Obowiązkowo dekor z imieniem, żeby nie było wątpliwości kto jest właścicielem skarbów.


W środku nie mogło zabraknąć pamiątkowej dedykacji od chrzestnej.


Dla porównania można skoczyć tutaj i zobaczyć jak wygląda różowa skrzynia na zabawki :). Która wersja bardziej przypadła Wam do gustu? Buziaki
Udostępnij

2 komentarze :

Designed by Blokotek. All rights reserved.