niedziela, 22 października 2017

Skrzynka na wino

Dzisiaj wyjątkowe wspomnienie. Moja pierwsza skrzynka na wino. Zrobiona jako prezent ślubny dla wspaniałej pary. Fajna alternatywa dla tradycyjnych bukietów.


Wyzwanie było duże. Tematyka ślubna zawsze kojarzyła mi się z bielą, różem i kwiatami, a chciałam, żeby prezent sprawił przyjemność nie tylko Młodej, ale i Młodemu. 

Wybór padł na beżowo-brązową kolorystykę i motyw starych listów. Efekt dopełniły spękania na wieku skrzynki.


A w środku życzenia dla Młodej Pary i uchwyt na wino.


Pierwsza, ale nie ostatnia skrzynka :). Pisząc tego posta próbowałam doliczyć się ile ich już zrobiłam. Wygląda na to, że ponad dwadzieścia. Każda wyjątkowa i każda pojawi się na blogu :). Buziaki
Udostępnij

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed by Blokotek. All rights reserved.