niedziela, 18 lutego 2018

Skrzynia na skarby dla dziewczynki

Już nie mogłam się doczekać, żeby pokazać Wam dwie dziecięce skrzynie na skarby, które zostały zrobione na zamówienie Chrzestnej na pierwsze urodziny swoich chrześniaków. Obydwie są już u swoich małych właścicieli, więc z przyjemnością mogę je zaprezentować :).

Jako, że dziewczynka jest starsza i już od jakiegoś czasu może cieszyć się swoim prezentem, zacznę od różowo-szarej skrzyni.



Kolorystyka bardzo dziewczęca - różowy dół i szare wieko.

Z wyborem samego motywu nie było problemu, bo decyzję podjęła chrzestna :). Bardzo modne ostatnio sowy :). Za to schody zaczęły się przy szukaniu różowych i szarych sówek. Zanim zdecydowałam się na sowy, które znalazły się na skrzyni, przejrzałam chyba cały Internet w poszukiwaniu idealnych ptaszków :). I udało się, po miesiącu poszukiwań znalazłam te trzy słodziaki, które siedzą na skrzyni.


Żeby sowy mogły rozsiąść się na skrzyni, potrzebne były gałęzie. I tutaj za namową taty, zrezygnowałam z transferu na rzecz pędzla :).



Choć wybrane przeze mnie sówki były prawie idealne, to właśnie ze względu na to "prawie", trochę je podkolorowałam farbami. Dzięki temu bardziej wpasowały się w skrzynię. Z przodu znalazło się jeszcze imię małej właścicielki.


W środku nie mogło oczywiście zabraknąć życzeń od chrzestnej.



A już niebawem skrzynia na skarby dla chłopaca :). Buziaki
Udostępnij

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed by Blokotek. All rights reserved.